حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بهمراه معاون آموزشی دانشکده پزشکی و مدیرEDO این دانشگاه در دانشکده پزشکی بجنورد

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد جناب آقای دکتر اسماعیلی بهمراه معاون آموزشی دانشکده پزشکی و مدیرEDO این دانشگاه در دانشکده پزشکی بجنورد حضور پیدا کردند و با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جناب آقای دکتر گنجی و سرپرست دانشکده پزشکی جناب آقای دکتر آباد و معاونین  این دانشکده تشکیل جلسه دادند.

بر پایه این گزارش این برنامه به هدف بحث و تبادل نظر و انتقال تجارب بین دانشکده های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به منظور حل مسائل و مشکلات موجود بین دو دانشکده طرح ریزی و اجرا گردید.

در این جلسه مقدمتا دکتر گنجی تشریف فرمایی میهمانان به استان خراسان شمالی را خیر مقدم گفتند. سپس در ادامه دکتر آباد سرپرست دانشکده پزشکی دور نمایی از موضوع جلسه را بیان نمودند و با پخش دو کلیپ در مورد معرفی دانشکده های پزشکی بجنورد و گناباد جلسه ادامه پیدا کرد.

در ادامه جلسه دکتر میرچراغی معاون آموزشی دانشکده پزشکی گناباد گزارشی از فعالیت آموزش مجازی و دست آوردهای آن ارائه نمودند و بعد از ایشان دکتر اسماعیلی ضمن گزارش مبسوط از وضعیت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از انتقال تجارب و توانایی های دو دانشگاه استقبال نمودند.

سپس اعضای جلسه وارد بحثهای مربوط به مسائل آموزشی و دیگر مسائل و مشکلات دو دانشکده به هدف استفاده متقابل از دیدگاهها و تجارب  مسئولین دو دانشگاه شدند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 


فاقد نظر