رئیس دانشگاه از دسترسی مطلوب تر بیماران به خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی با راه اندازی بزرگترین پروژه های درمانی استان و برخورداری بیماران بیشتری از امکانات درمانی خبر داد .

به گزارش « وب دا » جلسه کمیته راه اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد و بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با حضور رئیس ، معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه رئیس دانشگاه با عرض خدا قوت به همه دست اندرکاران راه اندازی بیمارستان های جدید و تقدیر از تلاش همه جانبه آنان در تعطیلات و ایام نوروز بیان کرد : راه اندازی این بیمارستان ها ،دو پروژه بزرگی است که نیاز به همفکری و تلاش مداوم دارد تا نواقص برطرف گردد و کار به سریع ترین شکل ممکن انجام شود.

دکتر « ابراهیم گلمکانی » تصریح کرد :نیاز است یک کمیته انتقال متشکل از معاونت های درمان ، توسعه ، آموزش و روئسای بیمارستان های بجنورد و شیروان ،مدیر منابع انسانی و مدیر برنامه و بودجه به مدت یکسال تشکیل شود تا در خصوص انتقال بخش های بیمارستان های امام رضا (ع) و امام علی (ع) بجنورد و بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان به بیمارستان های جدید در بازه زمانی مشخص شده تصمیماتی گرفته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه تمامی کمیته های مرتبط با افتتاح پروژه های دانشگاه گزارشی از روند اجرای کار خود ارائه دادند و تصمیم گیری های جدید اتخاذ شد .

در پایان رئیس دانشگاه  از روند پیشرفت بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد بازدید به عمل آوردند.  


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر