با منطق و دلیل از دولت حمایت می کنیم.

به گزارش وبدا نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح بیمارستان های جدید استان خراسان شمالی گفت : بیمه همگانی در چند دهه گذشته یکی از آرزوهای دولت و ملت بود که در سال 1370 مجلس تصویب کرد همه باید بیمه شوند و برای انجام این کار قانون داشتیم اما مرد عمل نداشتیم .
دکتر « عزیزی» تصریح کرد :در دولت یازدهم این برنامه اجرا شد و افتخار داریم در این دولت ده میلیون و ششصد هزار نفر بیمه سلامت شده اند و افرادی که بیمه نداشته اند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: دولت ،مجلس را به سلامت مردم حساس کرد و قانع نمود ده درصد از هدفمندی یارانه ها را به وزارت بهداشت اختصاص دهد.
وی عنوان کرد :در دولت تدبیر و امید ده هزار میلیارد تومان برای بهداشت و سلامت مردم هزینه شد، هزینه های پرداختی از جیب مردم کاهش یافت و هم اکنون روستائیان و عشایر سه درصد و در شهرها شش درصد هزینه بستری را پرداخت می نمایند.
وی اضافه نمود: در طول چهار سال گذشته بیست و یک هزار تخت به تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده که سهم خراسان شمالی بیش از 550 تخت بوده است.
دکتر « عزیزی» تصریح کرد :اجرای برجام تصمیم نظام بود که مجری آن دکتر روحانی بوده اند و با اجرای این برنامه مشکلات دارویی برطرف شد ،آرامش به زندگی مردم برگشت و اعتبار  بین المللی ایجاد شد .


فاقد نظر