استقبال دانشجویان استان برای ثبت نام در همایش بزرگ دانشگاهیان و نخبگان خراسان شمالی با حضور پرفسور سميعي بسيار پر شور است.

به گزارش وب دا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر گفت :کارکنان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با همکاری سایر دانشگاه های استان در تدارک برگزاری بزرگترین همایش جامعه دانشگاهی و نخبگان خراسان شمالی هستند.
دکتر "فریمان ابراهیم زاده" با اشاره به اجرای کار تیمی یک ماهه جهت آماده سازی و محیا ساختن شرایط حضور پروفسور سمیعی در استان و برگزاري همایش بزرگ جامعه دانشگاهی و نخبگان خراسان شمالی ،افزود: از هفته های قبل با طراحی پوستر و حساس سازي اذهان عمومي با اعلام "خبری در راه است " و در نهایت اعلام رسمی حضور پروفسور سمیعی  مشهورترین جراح مغز  و اعصاب ايران و جهان ، ثبت نام از دانشجویان جهت حضور در این همایش بزرگ در دستور کار همکاران معاونت فرهنگی دانشجویی قرار گرفت.
دکتر ابراهیم زاده با اشاره به استقبال كم نظير دانشجویان جهت حضور در این همایش بیان داشت : شور و شوق دانشجویان در راستای حضور پروفسور سمیعی در استان و در همایش جامعه دانشگاهی و نخبگان باعث شد حتی در ایام تعطیلات تابستانی بیشتر از ظرفیت موجود ،ثبت نام متقاضی شرکت در همایش داشته باشیم.
وی استفاده از ظرفيت هاي شبکه های مجازی و سایت خبري دانشگاه جهت اطلاع رساني ،تبلیغات و تهیه و توزیع پوستر و پیگیری ثبت نام آنلاین و فرایند چاپ کارت ورود به همایش و ارسال پیامک به دانشجویان را از اقدامات اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برشمرد.
وي با اشاره به تلاش های مسئولان ارشد استان از جمله استاندارمحترم و معاونین ایشان در جهت برگزاری باشکوه مراسم این همایش ، از توجهات ویژه ریاست محترم دانشگاه ، هماهنگی و همکاری برخی ادارات کل و ناحیه انتظامی خراسان شمالی تقدير نمود و اظهار امیدواری کرد: با کار تیمی صورت گرفته شاهد برگزاری بزرگترین همایش جامعه دانشگاهی و نخبگان خراسان شمالی با حضور مشهورترین جراح مغزواعصاب جهان در استان خواهیم بود.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر