به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی هشتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی دانشکده پزشکی بجنورد در روز پنج شنبه یازدهم آبان در بیمارستان امام حسن علیه السلام این شهر برگزار شد.

دکتر هادی محمددوست، معاون آموزشی دانشکده پزشکی بجنورد با این خبر افزدودند: این آزمون که برای دومین سال پی در پی در بین دانشجویان این دانشکده برگزار می شود، تحت نظارت بازرسانی از وزارت بهداشت و دانشگاه قطب، با موفقیت هر چه تمامتر برگزار شد.

ایشان تعداد دانشجویان شرکت کننده در این آزمون را 25 نفر برشمردند که د ر14 ایستگاه مختلف، آموزه های خویش را در طول هفت سال دوره پزشکی عمومی، در محضر اساتید خود، مورد آزمون و امتحان عملی قرار دادند.

وی در ادامه افزود: این آزمون آخرین آزمون جامع دوره پزشکی عمومی است که در صورتی که دانشجویان پزشکی این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند، اجازه شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی را خواهند داشت.

خاطر نشان می شود در اثناء برگزاری این آزمون جناب آقای دکتر حق بین ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از محل برگزاری آزمون بازدید کردند و در جریان روند کمی و کیفی آن قرار گرفتند. ایشان ضمن صحبت با چند تن از دانشجویان برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر