به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام محمدرضا_صالحی به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
دانشگاه همواره نمادی از رشد و تحول خواهی و کمال جویی و جنبش دانشجویی در کشورمان محرک تحولات گسترده سیاسی و اجتماعی بوده است.

امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما میراث داران خون های پاک آن سه آذر اهورایی در پی کودتای ننگین آمریکایی و نیز، فداکاری هزاران جوان دیگری هستند که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مجاهدت و ایثار کردند و از همه هستی خود گذشتند.
به دیگر سخن، دانشگاه مبدأ همه تحولات و سرمنشأ آرمانخواهی، عدالت جویی، اصلاح گری و حرکت_اعتدالی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه است.
دولت_تدبیر و امید که از ابتدا بر اعتماد کردن به جوانان به ویژه اقشار دانشگاهی، گسترش فضای امن، نقادانه، آزاداندیشی و ارتقای مراودات علمی با جهانیان تأکید داشته، برای توسعه فرصت های اشتغال دانش آموختگان نیز برنامه های وسیعی تدارک دیده است که ثمرات آن در رشد و رونق اقتصادی و شکوفایی علمی و فناورانه کشور بی تردید در سال های آینده بیشتر نمایان خواهد شد.
فرصت را غنیمت می شمارم و روز_دانشجو را بر تمام دانشجویان و دانشگاهیان به خصوص در استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت می گویم و برای همگان موفقیت و سربلندی روزافزون آرزومندم.


فاقد نظر