جلسه بررسی مشکلات و موانع کار روابط عمومی در بیمارستان های استان با حضور معاون درمان و مدیر روابط عمومی دانشگاه ، مدیران و رابطین روابط عمومی بیمارستان های دانشگاهی در معاونت درمان برگزار شد .

به گزارش " وب دا " معاون درمان دانشگاه در این نشست با اشاره به اهمیت روابط عمومی به عنوان چشم بینای سازمان ها ، بیان کرد : بعد از مشخص شدن رابطین روابط عمومی در بیمارستان ها این جلسه با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در روابط عمومی ها و استفاده از نظرات مدیران و رابطین برگزار گردید .
دکتر" علی نظری "در ادامه تصریح کرد : به عنوان متولی درمان باید در جریان همه امور مربوط به بیمارستان ها قرار بگیریم تا نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شود و اقدامات خوب و مثبت نیز با مشوق هایی برای کارکنان تقویت گردد.
این مسئول در ادامه افزود : رابطین نسبت به همه امور در بیمارستان ها باید حساس باشند و ارتباط خود را با تمام همکاران قوی نمایند .
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه رویکرد روابط عمومی دانشگاه تغییر کرده و شرح وظایفی برای سطوح مختلف تعریف شده است ، تصریح کرد : بیمارستان ها در زیر مجموعه معاونت درمان قرار دارند و مدیران در بیمارستان ها باید به روابط عمومی ها بها داده و رابطین را به عنوان مشاور در نظر بگیرند .
مهندس " پیمان فیضی " در ادامه بیان کرد : وظیفه اصلی روابط عمومی ها ارتباط مستقیم با مدیران و کارکنان، تولید محتوای خبری و اطلاع رسانی ، پوشش جلسات ، ارتباط و تعامل با خبرنگاران دانشگاه و رسانه ها و فعال نمودن سایت ها و اطلاع رسانی به موقع امور بیمارستان ها است .
معاون وب سایت روابط عمومی نیز با اشاره به بررسی های انجام شده و با بیان اینکه ۸۶ درصد اخبار رسانه ها مربوط به بیمارستان ها است ، گفت : به منظور جلوگیری از تیترهای غیر واقعی و نادرست باید با رسانه ها تعامل و ارتباط داشت.
مهندس " پور خیاط " یادآور شد : پل ارتباطی ما با مردم سایت های خبری واحدها هستند که باید بازنگری و به روز شوند و در این راستا کارگاه های جهت توانمندسازی رابطین برگزار خواهد شد.
در پایان جلسه نیز رابطین روابط عمومی های بیمارستان ها به بیان خواسته ها و نظرات خود در راستای ارتقای عملکرد حوزه فعالیت خود پرداختند .


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر