روابط عمومی ها در ارتقای سطح سواد سلامت جامعه از جایگاه والایی برخوردار هستند .

به گزارش " وب دا " معاون بهداشتی دانشگاه در نشست کارشناسان روابط عمومی های زیر مجموعه معاونت بهداشتی که با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ، معاونین روابط عمومی ، روئسا ،مديران و مسئولین روابط عمومی شبکه ها و مراکز بهداشتی برگزار شد ، بیان کرد : مردم از  تنوع و حجم خدماتی که در سیستم دانشگاه ارائه می شود اطلاع ندارند و اطلاع رسانی درست یکی از وظایف روابط عمومی ها است که  باید صورت پذیرد.

دکتر " سید احمد هاشمی " با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت ،زیر ساختهاي اين حوزه به خوبي توسعه یافته است تصریح کرد : روابط عمومی ها باید مردم را از نوع خدمات و تنوع خدماتی که ارائه می شود آگاه کنند و درخواست مردم را به موقع به مدیران اطلاع دهند .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز در این نشست بیان کرد : معاونت بهداشتی یکی از حساس ترین و پر خبرترین حوزه های دانشگاه است و اطلاع رساني صحيح مستلزم احیای جایگاه روابط عمومی های زیر مجموعه این معاونت و انسجام آنان است.

مهندس " پیمان فیضی " تصریح کرد : روابط عمومی ها می توانند با تولید محتوا و آگاه سازی مردم از خدماتی که در مراکز بهداشتی و شبکه ها ارایه می شود سطح سواد سلامت جامعه را افزایش دهند.

مهندس " پور خیاط " معاون وب سایت روابط عمومی دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ایجاد ساختاری یکپارچه در حوزه روابط عمومی ها اظهار کرد : مطابق رویکرد نوین ؛روابط عمومی دانشگاه به دنبال ارتقای سطح سواد رسانه ای روابط عمومی ها است تا با تولید و تحلیل محتوا ، افکارسنجی و مدیریت وقایع ،خدمات ارزشمند دانشگاه را در جامعه برجسته نمایند.

بر پايه اين گزارش در این نشست مشکلات موجود در حوزه روابط عمومی های واحدهاي تابعه معاونت بهداشتي دانشگاه بررسی شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر