رعایت اخلاق حرفه ای،آموزش مداوم و توسعه و آبادانی کشور، سه درخواست جناب آقای دکتر حق بین از دانش آموختگان رشته پزشکی ورودی 89

به گزارش « وب دا » ریاست دانشگاه در این مراسم در جمع فارغ التحصیلان دوره پزشکی عمومی بیان کرد : با تمام احترام به همه رشته های دانشگاهی ، رشته پزشکی بهترین نقطه ای است که در آن می شود به مردم خدمت نمود و قبولی شما در این رشته اول حاصل زحمات خانواده ها و سپس تلاش شماست که در این راه قدم برداشته اید. 
دکتر « علی حق بین » با اشاره به زحمات تیم مدیرتی دانشگاه برای برآورده نمودن خواسته های دانشجویان ، تصریح کرد : تیم مدیرتی دانشگاه تمام تلاشش برآورده نمودن نیازها و خواسته های دانشجویان بوده و امیدواریم در سال جدید خدمات خود را به صورت حرفه ای به مردم ارائه دهید. 
این مقام مسئول افزود : مایه افتخار است که کشور ایران به درجه ای رسیده که توانسته پزشکانی تربیت کند که مورد تحسین جهانیان قرار گیرند. 
دکتر « حق بین » با بیان اینکه در30 سال گذشته به دلیل کمبود پزشک ،  پزشکان از کشورهای مختلف از جمله هند ، فیلیپین و .. در استان حضور داشتن و خدمات درمانی ارائه می نمودند ، یادآور شد : در سال 76 در منطقه جرگلان به عنوان تنها پزشک برای جمعیت 35 هزار نفری مشغول به خدمت بودم اما هم اکنون 4 مرکز بهداشتی و درمانی در این منطقه فعال است و در هر مرکز یک یا دو پزشک حضور دارد و خدمات بهداشتی و درمانی خوبی ارائه می شود .
وی در پایان تاکید کرد : دانش آموختگان عزیز اخلاق حرفه ای را همیشه مدنظر داشته باشید و سرلوحه کار خود قرار دهید ، به دلیل سرعت نو شدن اطلاعات و پیشگیری از آسیب ها به صورت مداوم آموزش های لازم را فرابگیرید و همواره برای توسعه و آبادانی کشور تلاش نمایید.


فاقد نظر