تیم مناظره دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مرحله منطقه ای هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور راه یافت و تیم های دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی بجنورد به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

گزارش وب دا در مراسم اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران « نشان خواجه نصیرالدین طوسی» که در سالن شهید آوینی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد برگزار شد، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه توجه به امید،نشاط و شادابی در برنامه ها و سیاست های دولت تجلی دارد، اظهار داشت:دغدغه دانشگاهیان نیز فراهم کردن محیطی است که به واسطه آن آرامش، امید به آینده و روحیه خوش بینی تقویت شود و از مصداق های توسعه یافتگی جوامع  نهادینه کردن این فرهنگ است.

دکتر"ابراهیم زاده" اعلام آمادگی دانشگاه را برای برگزاری مناظرات و ایجاد روحیه پویایی،نشاط و خود باوری اعلام کرد و افزود: از برکات تداوم این مناظرات ، بیان ایده های نو در زمینه های متعدد در استان خواهد بود.

وی تاکید کرد:برگزاری چنین رویدادهای در سطح دانشگاه امری است که باید از آن حمایت گردد و در راستای تقویت چنین فضایی برنامه‌ریزی شود.

به گفته وی  این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم از دانشگاه های استان خراسان شمالی به همت جهاد دانشگاهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد و در نهایت تیم های «جلال» دانشگاه علوم پزشکی ،«دکتر شریعتی» دانشگاه پیام نور و «منطق آوران» دانشگاه علمی کاربردی بجنورد و «احقاق» دانشگاه پیام نور به مرحله رده بندی و فینال راه یافتند و مقام های نخست تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد:دانشگاه علوم پزشکی با دو تیم جلال و جمال در این دوره از مسابقات حضور داشت که تیم 4 نفره دانشگاه متشکل از دو عضو اصلی و دو عضو محقق با سرپرستی دکتر «احمد پور» عضو هیات علمی دانشگاه توانست به مرحله منطقه ای که مهرماه برگزار می شود اعزام گردد.

وی یاد آور شد: هر مناظره توسط 3 عضو هیات علمی دانشگاه داوری شده و مسابقات از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا امروز پیگیری گردیده است .

به گفته دکتر"ابراهیم زاده"عمده مناظرات در این مسابقه شامل بحث های روز در حوزه سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و ... بوده است.

بر پایه این گزارش در پایان از تیم ها و نفرات برتر تقدیر به عمل آمد .


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر