به گزارش روابط عمومي دانشكده پزشكي، اعضاي هيئت علمي دانشكده هاي پزشكي و بهداشت به منظور تبادل نظر و تشريك مساعي در حوزه هاي مختلف آموزشي ، رفاهي و فرهنگي در دانشكده پزشكي بجنورد گرد هم آمدند.

در اين جلسه كه رياست محترم دانشگاه، جناب آقاي دكتر حق بين، مسئول دفتر مقام معظم رهبري در دانشگاه، معاونين محترم آموزشي، دانشجويي و فرهنگي، توسعه نيز حضور داشتند، اعضاي جلسه بعد از استماع آياتي چند از كلام وحي حول محور موضوع جلسه كه در مورد مسائل و مشكلات آموزشي، رفاهي و ... در دانشكده هاي پزشكي و بهداشت بود بحث و تبادل نظر كردند.

در ادامه اين جلسه دكتر حق بين رياست محترم دانشگاه، عيد سعيد قربان و زادروز حكيم نامدار ايراني شيخ الرئيس ابو علي سينا و روز پزشك را به حاضرين در جلسه تبريك گفتند و از ابراز عقايد اعضاي هيئت علمي در حوزه هاي مختلف تقدير و تشكر كردند و همه آنها را به هفكري، هم ياري و تشريك مساعي با تيم مديريتي دانشگاه بجهت فائق آمدن بر مسائل و مشكلات دانشگاه فراخواندند.

در پايان اين جلسه با اهداء لوح تقدير از زحمات جناب آقاي براتي مسئول سابق دانشكده هاي پزشكي، پرستاري و مامايي و دندان پزشكي،تقدير بعمل آمد و جناب آقاي حسن زاده بعنوان مسئول جديد حراست دانشكده پزشكي معرفي گرديد و حكم خود را از دست رياست دانشگاه دريافت كردند.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر