هفته بسیج گرامی باد

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی(ره)

و اعدولهم ما استطعتم من قوه (انفال 60)

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم .

بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر ارجمند حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود .

برای همگان روشن است که در هر مجموعه منظم و هدفمند، افزون به پیشرفت و اجزاء هماهنگی و هم گرایی میان آنان نیز ضروری است تا خواسته های مجموعه تحقق یابد . فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد. دستاوردهای علمی، فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پیشرفت های نظامی هر کدام بخشی از بدنه جامعه را ترمیم و تکمیل می کند ولی روح حاکم بر تمام بخش ها، تفکر بسیج، ارتباط نا گسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می زند چرا که یکپارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی آنها ست.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت و او که ما را گفت :

بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر