سرپرست جدید دانشکده پزشکی منصوب گردید

703 ١٢:٥٩ ب.ظ

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی بجنورد، ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر حق بین،طی حکمی، آقای دکتر حسن نامدار را به عنوان پنجمین ریاست این دانشکده منصوب کردند.

این حکم را جناب آقای دکتر صفدری، معاون آموزشی دانشگاه به همراه مدیر آموزشی و مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این معاونت، با حضور در جمع اساتید و همکاران دانشکده پزشکی به ایشان ابلاغ کردند.

سپس آقای دکتر صفدری در جملات کوتاهی ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ و بی شائبه دکتر مافی نژاد، ریاست سابق این دانشکده، از قبول زحمت این مسئولیت توسط جناب آقای دکتر نامدار تشکر کردند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه آقای دکتر وطنچیان، معاون آموزشی دانشکده از طرف دکتر مافی نژاد که در این جلسه حضور نداشتند، به دکتر نامدار، در جایگاه سرپرست دانشکده پزشکی تبریک گفتند و همکاری همه اعضای هیئت علمی و همکاران این دانشکده را با ایشان خواستار شدند.

و در پایان این جلسه، سرپرست جدید دانشکده پزشکی در بیاناتی،ضمن تقدیر و تشکر از همه روسای قبلی این دانشکده، از حسن اعتماد ریاست دانشگاه و معاون آموزشی، از واگذاری این مسئولیت به ایشان قدردانی نمودند و خواستار همکاری و همدلی همه مسئولین دانشگاه، معاونین، اساتید و مسئولین واحدههای این دانشکده در راستای پیشبرد اهداف این دانشکده در همه زمینه های، علمی،آموزشی، پژوهشی و رفاهی و فرهنگی شدند.

 

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر