امتحان جامع علوم پايه پزشكي و دندانپزشكي و داروسازي و پيش كارورزي ساعت 9 صبح روز پنج شنبه تاريخ16/12/97بطور همزمان در دانشگاههاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني سراسر كشور برگزار مي گردد . اين راهنما حاوي نكات مهمي براي شركت كنندگان و ويژگيهاي آزمون اين دوره بوده و مطالعه آن به تمامي داوطلبان شركت در آزمون توصيه مي شود.خواهشمند است قبل از ورود به جلسه امتحان كليه مفاد راهنما را دقيقا" مطالعه فرمائيد تا مشكلي در نحوه تكميل پاسخنامه و تنظيم وقت امتحان پيش نيايد.

1-تعداد سوالات امتحانات جامع علوم پايه و پیش کارورزی 200 و زمان پاسخ دهی به سوالات همه ی آزمون یکسان و 200 دقیقه است.

2- قبل از شروع پاسخگويي به سوالات امتحان, حتما" مشخصات خود شامل : نام , نام خانوادگي , شماره كارت , نوع دفترچه ( الف یا ب ) و محل تحصيل را كه توسط كامپيوتر در برگ پاسخنامه درج شده است كنترل نموده و در صورت مغايرت، ضمن اطلاع به مسئولان آزمون، اطلاعات صحيح را بالاي پاسخنامه در محل مربوطه درج نمائيد.

3- براي پاسخ هاي نادرست اين آزمون نمره منفي در نظر گرفته نشده است.

4-تصحيح پاسخنامه ها توسط كامپيوتر انجام خواهد شد. لذا براي جلوگيري از هر گونه اشتباه موارد زير را دقيقاً رعايت فرماييد.

الف- براي پاسخگويي از مداد مشكي نرم استفاده كنيد و در صورت تغيير پاسخ, جواب قبلي را بطور كامل و با پاك كن پاك نمائيد. آوردن مداد نرم مشکی و پا کن ضر.ری می باشد .

ب- براي پاسخ دادن به هر سوال , مطابق شكل , خانه مربوطه را كاملاًسياه كرده و از ضربدر زدن يا علامت گذاري خودداري نمائيدغلط   üغلط      n         غلط                xصحيح

ج- از تا كردن, چروك و يا خيس شدن پاسخنامه جدا" خودداري نموده و در صورت بروز هر يك از موارد فوق , مراتب را به مسئولان جلسه اطلاع دهيد.

لازم به ذكر است هيچگونه وقت اضافه به شركت كنندگاني كه دچار مشكل شده اند داده نمي شود و در صورت تعويض پاسخنامه ، مراتب بايد درصورتجلسه برگزاري آزمون ذكر شود, در غير اينصورت پاسخنامه بدون شماره كامپيوتري فاقد ارزش خواهد بود.

ارسال اعتراضاتپس ازاتمام آزمون در تمامي حوزه ها، در تاريخ16/12/97 كليد اوليه پاسخنامه آزمون در سايت اينترنتي معاونت آموزشی دانشگاه مرکز قطب قرار خواهد گرفت.

شركت كنندگان امتحان مي توانند اعتراضات خود را از روز پنجشنبه 16/12/97 تا ساعت 16 روزشنبه18/12/97 به صورت اينترنتي ارسال نمايند كليه اعتراضاتي كه بعد از مهلت مقرر ارسال گردد، رسيدگي نخواهد شد.

به اعتراضاتي كه بعد از زمان مذكور ارسال گردد تحت هيچ شرايطي ترتيب اثر داده نخواهد شد .

چگونگي رسيدگي به اعتراضات : كليه اعتراضات واصله در زمان مقرر جمع آوري و دسته بندي شده و توسط هيات طراحان و ناظرين مورد رسيدگي قرار مي گيرد. لازم به ذكر است نتيجه تجديد نظر غير قابل تغيير بوده و مورد رسيدگي مجدد قرار نخواهد گرفت.

 

- بر اساس  مصوبه پنجاه و یکمین جلسه مورخ 25/3/92 شوراي عال برنامه ريزي علوم پزشكي حد نصاب نمره قبولی در آزمون های جامع علوم پایه پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی و پیش کارورزی بر اساس 70 درصد میانگین مجموع نمرات 5 درصد اول کلیه دانشگاهها محاسبه می گردد

-  داوطلبان یک ساعت اول و15 دقيقه پایانی حق خروج از جلسه آزمون را ندارند. داوطلبان  در ساعات مجاز خروج بايد دفترچه سوالات را به مراقب خود پس از کنترل صفحات آن تحويل داده و در انتهاي جلسه از مسئولين آزمون تحويل بگيرند.

      -   15دقيقه قبل از پايان امتحان در خصوص انتقال پاسخ ها به پاسخنامه، اقدام نمائید. در هنگام ترک جلسه به همه داوطلبان تاکید می گردد ، برچسب صندلی خود را جهت پیگیریهای بعدی به همراه خود ببرید.

در پايان براي داوطلبان گرامي آرزوي موفقيت مي­نمايد و آمادگي اين مركز را براي دريافت نظرات و پيشنهادها اعلام مي­دارد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


فاقد نظر