سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر و با بیان اینکه سنجش افکار و نظرات دیگران از با اهمیت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای دریافت بازخورد نگرش به سازمان است، افزود: گزارش و نقطه نظرات تحلیلی در حل بسیاری از مشکلات جاری دانشگاه تأثیرگذار خواهد بود.

دکتر سید احمد هاشمی ضمن اشاره به تأثیر نظرسنجی و سنجش نظرات دیگران در افزایش اعتماد اجتماعی و سازمانی، تأکید کرد: همه ارباب‌رجوعان و همکارانی که در خصوص مشکلات و مسائل دانشگاه نظرات خود را ابراز می‌دارند انتظار دارند که پیشنهاد، نظر و نقدشان اجرایی و مورد توجه قرار گیرد.

دکتر هاشمی افزود: چنانچه به انتظارات و توقعات ارباب‌رجوع خود اشراف داشته باشیم می‌توانیم با استفاده از کارکنان کارآمد با مهارت‌های ارتباطی بالا و دانش فنی موجود خود، نظریات ارباب‌رجوع را به نحو احسن تأمین و رضایت آنان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه کارکنان مهم‌ترین‏ نقش را در همه جای چرخه عملیات و حیات یک سازمان ایفا می‌کنند یادآور شد: اجرا و پیشبرد فرآیندهای یک سازمان به عهده کارکنان آن است. چنانچه این امربه خوبی صورت پذیرد سازمان می‌تواند پویا و اثربخش بوده و خود را در جهت بهبود مستمر سوق دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر این امر مهم، محقق شود رضایت ارباب‌رجوع برقرار خواهد بود، رضایت‌مندی ارباب‌رجوع یکی از معیارهای جدید سنجش عملکرد سازمانی و کیفیت خدمت رسانی در سازمان‌های دولتی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه برای نخستین بار طرح سنجش رضایتمندی با این حجم نمونه و گستره اجرایی در دانشگاه برگزار می شود گفت: در بخش کارکنان و اعضای هیات علمی افراد بصورت تصادفی از تمام حوزه های مختلف در دانشگاه انتخاب خواهند شد.

دکتر سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه پرسشنامه ها بصورت الکترونیکی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت افزود: این افراد با مراجعه با آدرسی که در اختیار آنان قرار خواهد گرفت نسبت به ثبت نظرات خود اقدام خواهند کرد و تمامی اطلاعات ثبت شده بصورت محرمانه در اختیار پژوهشگران این طرح قرار می گیرد.

وی با تأکید بر مشارکت و همکاری همه کارکنان در این طرح اظهار داشت: اجرای این طرح و مشارکت پرشور افراد در ارتقا و پیشرفت دانشگاه تأثیر به سزایی دارد.

دکتر هاشمی با اشاره به اجرای این طرح در بخش مراجعان گفت: پرسشگران با حضور در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی در سراسر استان با مراجعان  و خدمات گیرندگان به مصاحبه پرداخته و نظرات آنان را بصورت محرمانه ثبت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در اجرایی این طرح نظرات بیش از سه هزار نفر از کارکنان، اعضای هیات علمی و مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی جمع آوری شود.

 

آدرس پرسش نامه الکترونیکی اعضای هیئت علمی

 

آدرس پرسش نامه الکترونیکی کارکنان


فاقد نظر