تاریخ ثبت نام اینترنتی وام تبصره 2(وام شهریه) مختص دانشجویان شهریه پرداز اعلام شد

به اطلاع دانشجویان محترم شهریه پرداز می‌رساند با عنایت به ابلاغ اعتباری وام های شهریه در نیمسال اول 99-1398 پرتال  دانشجویی  صندوق رفاه تا 6 آذر 1398 فعال بوده و شما قادر به ثبت نام در خواست وام خواهید بود

  1. به سایتportal.srd.ir  در مراجعه فرمایید
  2. با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان کد کاربری و شماره ملی به عنوان پسورد وارد صفحه شخصی خود شوید
  3. از منوی وام ها گزینه وام تبصره 2 را انتخاب نمایید.( خواهشمند است تعداد واحدها و معدل خود را صحیح وارد کنید)
  4. داشتن تعهد نامه محضری که ابتدا در پرتال دانشجویی آن را بارگذاری کرده اید و اصل آن را بعد از تکمیل در سایت به اداره رفاه دانشجویان واقع در معاونت دانشجویی فرهنگی نحویل داده اید الزامی است.
  5. این وام به حساب دانشجویانی که برای دریافت وام تایید شده اند واریز نمیشود و به حساب دانشکده محل تحصیل دانشجو واریز میگردد.
  6. دانشجویانی که برای دریافت وام بعد از ثبت نام و همچنین بررسی مسئول اداره رفاه با در نظر گرفتن اولویت ها تایید وانتخاب می‌شوند حتما باید  فرم دریافت وام شهریه را از کارشناس مسئولان محترم دانشجویی فرهنگی دانشکده محل تحصیل خود که در دانشکده پرستاری مامایی سرکار خانم اسفیدانی/ دانشکده پزشکی جناب آقای پیمان و در دانشکده دندانپزشکی سرکار خانم افروز هستند دریافت نمایید.
  7. به دانشجویان کارمند هیچ نوع وامی تعلق نمی‌گیرد.
  8. لازم به ذکر است به علت اعتبار محدود وام شهریه این دانشگاه ثبت نام شما در پرتال دانشجویی دلیل دریافت قطعی وام نمی‌باشد

  وب سایت مدیریت دانشجویی usm.csa.nkums.ac.ir

تلفن اداره رفاه32424562-058 و 32424564-058


فاقد نظر