• 1403/07/22 - 12:21
  • - تعداد بازدید: 469
  • - تعداد بازدیدکننده: 308
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری1403 دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

اطلاعیه شماره 1 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آزمون سراسری 1403 منتشر شد.

به گزارش وبدا، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آزمون سراسری 1403 به اطلاع می‌رساند، ثبت نام  دانشجویان به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.

مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درزمان ثبت نام به همراه داشته باشند:

1- ارائه اصل شناسنامه

2-  ارائه اصل کارت ملی

3-  عکس4*3 تمام رخ با زمینه سفید (3 قطعه عکس پشت نویسی شده در زمان ثبت نام حضوری تحویل داده شود)

4-مدرک وضعیت نظام وظیفه برای برادران مطابق با توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام ( دفترچه شماره 1)

5- جهت درخواست  سوابق تحصیلی و تاییدیه تحصیلی مقاطع متوسطه و پیش دانشگاهی پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه "سامانه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس (https://emt.medu.ir ) فرم مربوط راتکمیل نموده و پس ازثبت اطلاعات و پرداخت هزینه برای هر مدرک جداگانه کد پیگیری و تاییدیه پرداخت، دریافت نمایند. پذیرفته شدگان می بایست درمرحله ثبت نام الکترونیکی دردانشگاه محل قبولی، کد پیگیری دریافت شده ازسامانه (تاییدیه مدارک تحصیلی  و سوابق تحصیلی وزارت آموزش و پرورش) را در محل مشخص شده  اطلاعات ثبت نام درج نمایند و در زمان ثبت نام حضوری به کارشناس آموزش (پذیرش) تحویل نمایند.

6-پذیرفته شدگان نیمسال اول باید در زمان ثبت نام گواهی فراغت از تحصیل به تاریخ1403/06/31 و پذیرفته شدگان نیمسال دوم به تاریخ 1403/11/30 را به دانشگاه و موسسه آموزش عالی محل قبولی ارائه نمایند، در غیر این صورت قبولی آنان لغو می شود.

 

شماره تماس 0583151(داخلی 1200)  آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

 

 پذیرفته شدگان آقا درصورت وجود هرگونه ابهام درخصوص نظام وظیفه می توانند با این شماره تماس بگیرید .آقای علیزاده  (داخلی 1216)     0583151

نکته خیلی مهم : متعاقبا اطلاعیه‌های بعدی در خصوص زمان ثبت نام در همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اطلاعیه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر:

24 ام مهرماه آغاز ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر جدیدالورود دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شده است.
 
به اطلاع می رساند در اجرای ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، انتقال دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه انتقال شاهد و ایثارگر صورت می پذیرد.
 
متقاضیان انتقال لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی از 24 ام مهرماه لغایت چهارم آبان ماه سال جاری با مراجعه به وب سایت اداره کل به نشانی https://vsa.behdasht.gov.ir و یا مراجعه به سامانه انتقال شاهد و ایثارگر به نشانی https://shahedtransmission.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 49585
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید