پریسا رزازان: مسئول آموزش

پریسا رزازان: مسئول آموزش

سمت فعلی :‌کارشناس مسئول واحد آموزش دانشکده پزشکی

تخصص : کارشناس پرستاری

زمان ریاست :‌شروع خدمت :1403

شماره تماس:05831513011


شرح وظايف كارشناس مسئول آموزش :

-دبير شوراي آموزشي دانشكده

- نظارت بر عملكرد و شرح وظايف كارشناسان آموزش

- نظارت بر برنامه هاي دوره هاي علوم پايه ، مقدمات بالين، كارآموزي و كارورزي و ... در هر نيمسال ازگروه هاي آموزش وهماهنگي با بيمارستانها و مراكز بهداشت

- نظارت وهماهنگي درانجام امور آموزشي دانشجويان مانند درخواست مرخصي تحصيلي, گواهي اشتغال به تحصيل, تطبيق واحد هاي گذرانده, انصراف از تحصيل, ترك تحصيل, انتقالتغيير رشته, مهمان و... بررسي و كنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان مطابق با آرايش ترمي

- نظارت و كنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان مطابق با آرايش ترمي

- آشنا نمودن دانشجويان جديدالورود با قوانين و مقررات آموزشي با همكاري اساتيد مشاور

- تنظيم و اعلام برنامه امتحانات, برنامه مراقبين و ممتحنين, برگزاري امتحانات و گزارش اجراي امتحانات

- ارائه پيشنهادات در جهت ارتقاء كمي و كيفي شرايط آموزشي به معاونت آموزشي

- همكاري در اعتبار بخشي آموزشي دانشكده

- جمع بندي و تعريف دروس ترم و هماهنگي با اساتيد

- جمع آوري كاركرد اساتيد ( بالين – علوم پايه ) و تحويل به امور هيات علمي

- پاسخگويي به نامه هاي دريافتي و رابط آموزشي دانشكده با ديگر واحد هاي دانشگ

حمیدرضاپیمان: روابط عمومی و امور دانشجویی وفرهنگی

حمیدرضاپیمان: روابط عمومی و امور دانشجویی وفرهنگی

سمت فعلی :‌کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی و مسئول روابط عمومی

تخصص : لیسانس فلسفه و کلام اسلامی

مسئول واحد فرهنگی و امور دانشجويي دانشكده پزشكي

حميدرضاپيمان

كارشناسي فلسفه و كلام اسلامي

پست الکترونیک: h.reza.payman@nkums.ac.ir

058-31513020   : تلفن تماس

فرم نیاز سنجی مسئول واحد


شرح وظايف مسئول  امور فرهنگی و دانشجویی دانشکده

1.    برنامه ريزي در جهت ارتقاء سطح فرهنگ اسلامي و اعتلاي اخلاق و معنويت در محيط دانشگاه
2.    ايجاد بستر مناسب جهت شناسايي رشد و شكوفايي استعدادها و توانايي دانشجويان در زمينه امور فرهنگي،هنري و اجتماعي
3.    برگزاري اردوهاي علمي ،آموزشي،سياحتي ،زيارتي ،همايش هاي فرهنگي و سمينارهاي علمي و نظاير آن
4.    تنظيم برنامه هاي سالانه و پيشنهاد نيازها
5.    تهيه نشريات علمي،فرهنگي و ادبي
6.    برنامه ريزي براي جشن فارغ التحصيلي
7.    ارتقاء ميزان مشاركت و همكاري دانشجويان در سياستگذاري، برنامه ريزي و اجراي فعاليت هاي هنري و اجتماعي
8.    انجام امور مربوطه به تبليغات

9.    نظارت بر حسن انجام امور مربوط به اياب و ذهاب، خوابگاه، وام ها و ساير خدمات رفاهي

10.    اجراي فرآيندهاي مربوط به اخذ وام ضروري و كار دانشجويي
12.    نظارت بر حسن انجام امور مربوط به اياب و ذهاب، خوابگاه، وام ها و ساير خدمات رفاهي
13.    بررسي و رسيدگي به درخواست هاي كانون، نهادها و تشكل هاي دانشجويي
14.    تهيه و نظارت بر امور نشريات، ويژه نامه و پمفلت دانشجويان
15.    برقراري ارتباط مستقيم با معاونت آموزشي و مديريت امور دانشجويي فرهنگي و پيگيري درخواست هاي دانشجويان
16.    وساير امور محوله از سوي مقام مافوق


شرح وظایف روابط عمومی دانشکده پزشکی

  1. تهيه گزارش و عكس و فيلم از مراسم و رويدادهاي مختلف در دانشكده و اطلاع رساني به مخاطبين به روش مناسب  .
  2. انعكاس اخبار و فعاليت هاي دانشكده در كوتاهترين زمان ممكن از طريق سايت دانشگاه و دانشكده
  3. اطلاع رساني سمينارها، جشنواره ها، جلسات و غيره از طريق برد دانشكده
  4. اطلاع رساني فعاليت هاي شاخص دانشكده از طريق رسانه هاي خبري استان
  5. بازتاب فعاليت هاي دانشكده به مسئولين ذي ربط به طرق مقتضي
  6. ايجاد تمهيدات لازم جهت ارتباط بيشتر دانشجويان با مدير يا مديران دستگاه
  7. برگزاري نشست سرپرست و دیگر مسئولین دانشکده با دانشجويان
  8. بررسي ميزان رضايت مندي مراجعين از واحدهاي مختلف از طريق صندوق انتقادات و پیشنهادات

 

 

دکتر رضا سالاری نیا: مسئول EDO

دکتر رضا سالاری نیا: مسئول EDO

سمت فعلی :‌مسئول دفتر توسعه اموزش پزشکی

تخصص : دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی

استادیار،متخصص بیوتکنولوژی پزشکی( زیست فناوری پزشکی)

پست الکترونیک :rezasalarinia@gmail.com

شماره تماس:05831513003

سوابق:

سنوات:7 سال

مدیر آزمایشگاه مرکزی معاونت تحقیقات از سال 97 تاکنون

مسئول EDO دانشکده پزشکی 1398 الی13400

فرم رضایت سنجی از مسئول واحد


شرح وظایف دفتر توسعه آموزش (EDO)

-ارائه مشاوره به معاون آموزشي دانشكده پزشكي براي عملياتي كردن برنامه ها و سياست هاي آموزشي دانشگاه

- نظارت بر ارايه طرح درس و طرح دوره از سوي اساتيد گروه هاي آموزشي و ارائه بازخورد به مديران گروه آموزشي و استاد مربوطه

-توانمندسازي و حمايت اعضاي هيات علمي براي اجراي برنامه هاي نوآورانه آموزشي با حمايت EDC

-پايش،ارزشيابي، معرفي و انتشار برنامه هاي نوآورانه در سطح دانشكده پزشكي

-نظارت، ارزشيابي و تحليل آزمون هاي دانشكده پزشكي با همكاري EDC

- فراهم نمودن ساز وكار لازم براي تحقق آموزش مجازي در دانشكده پزشكي با همكاري EDC 

-نياز سنجي آموزشي اعضاي هيات علمي دانشكده پزشكي و ارائه گزارش به EDC

-توانمندسازي اعضاي هيات علمي در حيطه هاي مختلف آموزش علوم پزشكي بر اساس نتايج نيازسنجي و سياست ها و اولويت هاي آموزشي دانشكده پزشكي با مشاركت EDC

-ايجاد كميته مشورتي دانشجويي در سطح دانشكده

-پايش و نظارت بر كيفيت فعاليت هاي آموزشي صورت گرفته در گروه هاي آموزشي

-ارائه گزارش عملكرد به EDC  دانشگاه و معاونين آموزشي دانشكده پزشكي

 

مصطفی نبوی: مسئول امور عمومی

مصطفی نبوی: مسئول امور عمومی

سمت فعلی :‌مسئول امور عمومی

تخصص : کارشناس مدیریت مالی

 

کارشناس مدیریت مالی

058-31513030   : تلفن تماس

شرح وظایف امور عمومی دانشکده

1-      کنترل و نظارت دقیق و مستمر  بر کلیه امور اداری، مالی و خدماتی بر اساس قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستور العمل های موجود از طریق هماهنگی بین بخشی مناسب در واحد های تحت پوشش دانشکده و سایر معاونت ها و دانشکده های دانشگاه

2-      رسیدگی به امور مربوطه اعم از تهیه و توزیع ملزومات اداری، تجهیزات پزشکی ،آزمایشگاهی در حوزه های مختلف مربوط به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان

3-      انجام امور پرسنلی و کارگزینی نظیر صدور مرخصی (پاسهای اداری و شخصی ، ماموریت ها، گواهی اشتغال به کار ، تهیه و تنظیم آمار پرسنلی و تشکیلاتی و امور مربوط به پرسنل تحت سرپرستی

4-      مدیریت، برنامه ریزی، نظارت و کنترل امور نقلیه ،تاسیسات و خدمات دانشکده

5-      نظارت ، ارزشیابی و حسن انجام کار واحد های زیربط دانشکده شامل امور مالی،کارگزینی، خدمات، خودرویی، انبار ، تاسیسات، (سایت ) و سمعی بصری

6-      پیگیری کلیه قرارداد های دانشکده

7-      نظارت بر امور ساختمانی و محوطه سازی دانشکده

8-      رسیدگی و صدور دستور لازم به برنامه ها و گزارش های دانشکده

9-      بستر سازی و پیگیری امور رفاهی ، سیاست های تشویقی و فعالیت های ورزشی مربوطه کارکنان

10-  انجام امور محوله که توسط مسئولین مافوق اعلام می گ

هادی حسن زاده: مسئول حراست

هادی حسن زاده: مسئول حراست

سمت فعلی :‌مسئول حراست

تخصص : کارشناس حسابداری

مدت ریاست :‌1396

شرح وظایف مسئول واحد:

1.    حفاظت از اطلاعات پرسنلی ، اماکن و محیط های تحت پوشش به منظور جلوگیری از هر گونه تهدید و خطرات احتمالی
2.    ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به ریاست دانشکده
3.    تشکیل پرونده حفاظت پرسنل و ایجاد بایگانی محرمانه مربوطه
4.    ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی
5.    ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت حفاظت پرسنل
6.    اعلام نظر در مورد صلاحیت افراد در خصوص آنان و انتصاب به پست های حساس و همچنین مسافرت های خارج از کشور
7.    ایجاد دبیرخانه و بایگانی محرمانه به منظور دریافت، ثبت و صدور کلیه نامه های طبقه بندی شده دستگاه ذیربط
8.    نظارت بر کنترل تردد کارکنان و مراجعات به تاسیسات و اماکن طبقه بندی شده
9.    شناسایی عناصر متعدد و تلاش در جهت رشد و ایفای آنان در محیط
10.    کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در محیط
11.    انجام ماموریت های محوله از سوی مراجع ذیصلاح

دکتر نجمه عباسی: معاون آموزش بالینی

دکتر نجمه عباسی: معاون آموزش بالینی

سمت فعلی :‌معاون آموزشی مقطع بالین

تخصص : استادیار روانپزشکی

مدت ریاست :‌شروع خدمت: اردیبهشت 1404

 
استادیار روانپزشکی
گروه داخلی، دانشکده پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
Najmeh Abbasi Jannat Abadi
Assistant Professor of Psychiatry
Department of Internal Medicine, School of Medicine
North Khorasan University of Medical Sciences
شماره تماس:05831513003

شرح وظايف معاون آموزش باليني:

·         نظارت بر برنامه ريزي هاي آموزشي مرتبط با دوره هاي دستياري ، دوره هاي مقدمات باليني، كارآموزي و كارورزي پزشكي عمومي 

·         نظارت دقيق در اجراي صحيح مقررات و آئين نامه هاي آموزشي

·         برنامه ريزي و نظارت بر برگزاري آزمون هاي ارتقاء دستياري، دوره هاي مقدمات باليني، كارآموزي، كارورزي، پيش كارورزي و صلاحيت باليني

·         ارزيابي كمي و كيفي فعاليت هاي آموزشي اعضاي هيأت علمي باليني و ارائه بازخورد لازم به ايشان، گروه هاي باليني دانشكده و شوراي آموزشي دانشكده

·         عضويت در شوراي آموزشي دانشكده پزشكي، كميته برنامه ريزي درسي باليني واحد EDO و كميته اعتباربخشي دانشكده پزشكي

·         مطالعه و اتخاذ تصميم در مورد مسائل مطروحه آموزش باليني حسب مورد

·         تهيه و پيشنهاد آئين نامه ها و فرايندهاي مختلف آموزش باليني با هدف تسهيل فرآيندهاي آموزشي و برقراي عدالت آموزشي


دکتر حسن پاهنگ: معاون آموزش مقطع علوم پایه و تحصیلات تکمیلی

دکتر حسن پاهنگ: معاون آموزش مقطع علوم پایه و تحصیلات تکمیلی

سمت فعلی :‌معاون آموزش مقطع علوم پایه و تحصیلات تکمیلی

تخصص : استادیار علوم تشریحی گروه علوم تشریح و پاتولوژی، دانشکده پزشکی

زمان ریاست :‌شروع خدمت:1403

فرم رضایتمندی از معاونت آموزشی علوم پایه

رزومه علمی و آموزشی

شماره تماس:05831513003

ایمیل: h.pahang@nkums.ac.ir


شرح وظایف معاون آموزش علوم پایه و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی:

-سرپرستی و نظارت بر فعالیت های واحد آموزش و کارشناسان مربوطه

-نظارت بر برنامه ریزی آموزشی مرتبط با دوره های علوم پایه و تحصیلات تکمیلی

-نظارت دقیق در اجرای صحیح مقررات و آیین نامه های آموزشی مرتبط با دوره های علوم پایه پزشکی،و  رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد پزشکی- نظارت بر عملکرد دفتر EDO دانشکده پزشکی

-پیگیری و نظارت بر ارزیابی کمی و کیفی فعالیت های آموزشی  اعضای هیات علمی علوم پایه  و تحصیلات تکمیلی ارائه  بازخورد لازم به ایشان و گروه مربوطه

-عضویت در شورای اموزشی دانشکده پزشکی، کمیته برنامه ریزی درسی، کمیته ارتقای اعضای هیات علمی، کمیته ترفیع پایه و کمیته اعتبار بخشی دانشکده

-مطالعه و اتخاذ تصمیم در مورد مسائل مطروحه آموزش علوم پایه و تحصیلات تکمیلی

دکترگلناز گودرزی: معاون پژوهش

دکترگلناز گودرزی: معاون پژوهش

سمت فعلی :‌سرپرست معاونت پژوهشي دانشكده

تخصص : استادیار بیوشیمی بالینی

زمان ریاست :‌شروع خدمت 1403

استادیار بیوشیمی بالینی
گروه پاتوبیولوژی و علوم آزمایشگاهی، دانشکده پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
Golnaz Goodarzi
Assistant Professor of Clinical Biochemistry
Department of Pathology and Laboratory Sciences, School of Medicine
North Khorasan University of Medical Sciences

058-31513005   : تلفن تماس


شرح وظایف:

-سرپرستي و نظارت بر فعاليت هاي واحد پژوهش و كارشناسان مربوطه

-نظارت بر مراحل ثبت پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها

-انتخاب داوران و نظارت بر انجام داوري پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها

-نظارت و تاييد انجام اصلاحات پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها توسط مجري طرح

-نظارت بر روند تصويب پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها دردانشكده پزشكي

-بازنگري و انتخاب اعضاي شوراي پژوهشي دانشكده (تحت نظر رياست)

-مشاوره مستقيم به دانشجويان، پرسنل و اعضا هيات علمي جهت بهبود نگارش پيش نويس طرح هاي تحقيقاتي و تسهيل مراحل تصويب آنها در دانشكده

-نظارت بر برگزاري جلسات شوراي پژوهشي دانشكده

-نظارت بر برگزاري جلسات و فعاليت هاي پژوهشي گره هاي آموزشي (مانند ژورنال كلاب و ...)

-نظارت بر روند تصويب و ثبت اختراع، فرآيند هاي پژوهشي، تاُليف و ترجمه كتاب

دکتر مولود صفاری راد: سرپرست دانشکده

دکتر مولود صفاری راد: سرپرست دانشکده

سمت فعلی :‌سرپرست دانشکده پزشکی

تخصص : استادیار غدد درون ریز و متابولیسم (کودکان)

زمان ریاست :‌شروع خدمت :1403

شماره تماس دفتر : 05831513001

رزومه علمی و آموزشی(cv)

فرم رضایت سنجی از ریاست دانشکده پزشکی

شرح وظایف:

الف) ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن فضای تعامل بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحدهای مختلف دانشکده.

ب ) ابلاغ و اجرای کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه.

ج ) ایجاد هماهنگی در امور آموزشی و پژوهشی ،اداری و مالی و فرهنگی دانشکده از طریق تعامل با معاونین دانشگاه.

د ) نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی ،پژوهشی و فرهنگی اعضای هیات علمی دانشکده و گزارش منظم به معاون آموزشی دانشگاه.

ه) ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به معاون آموزشی دانشگاه.

و) پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده.

ز) نظارت بر فرایند آموزشی دانشجویان براساس کوریکولوم های ابلاغی و سعی در رفع مشکلات از طریق تعامل با معاون آموزشی دانشگاه.

ح) همکاری و تعامل با دبیرخانه طرح تحول و نوآوری آموزش در جهت سیاست های طرح تحول و ایفای نقش لازم در کارگروههای مربوطه.

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید