به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دومین گروه از دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی این دانشکده، پایان چهار سال تلاش و کوشش خود را در راه کسب علم و دانش در کنار مسئولین، اساتید و خانواده های خود در قالب جشن دانش آموختگی به شادی نشستند.

این جشن با همت امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی و مدیریت فرهنگی دانشگاه طرح ریزی و با تلاش جناب آقای فرحی از دانشجویان فارغ التحصیل به مرحله اجرا گذاشته شد.

در این جشن که خانواده های دانشجویان نیز در آن حضور داشتند و ثمره 4 سال تلاش و کوشش فرزندان خود را به نظاره نشسته بودند، فضای خاصی را در آن حاکم کرده بود.

این جشن با تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و پخش سرود ملی آغاز و بعد از اجرای چند برنامه شاد و مفرح ادامه پیدا کرد. در ابتدای برنامه ها جناب آقای دکتر مافی نژاد ریاست دانشکده پزشکی و جناب آقای دکتر صولتی، مدیر فرهنگی دانشگاه در جایگاه حاضر شدند و این اتفاق شیرین را به اساتید ، دانشجویان و خانواده های آنان تبریک گفتند و برای دانشجویان فارغ التحصیل در ادامه مسیر آروزی موفقیت کردند.

دانشجویان در پایان این جشن به یادماندنی با قرائت سوگند نامه در پیشگاه خداوند متعال و قرآن کریم هم قسم شدند که راستی و درستی و اصل رازداری بیمار و رعایت اخلاق حرفه ای را در خدمت به خلق خدا سرلوحه کارشان قرار دهند.

 


فاقد نظر