به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر محمدرضا صفدری اظهار کرد: پویان شکوری در حیطه کارآفرینی و به عنوان سر گروه تیم کلان منطقه در حیطه کارآفرینی، رتبه دوم گروهی در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: حیطه کارآفرینی یکی از 6 حیطه المپیادی دانشجویان علوم پزشکی است  که در واحد مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه با برنامه ریزی و برگزاری کلاس و کارگاه و تحت نظارت استاد راهنمای تعیین شده زمینه حضور دانشجویان در این رقابت فراهم می شود. 
وی با بیان اینکه دانشجویان هر ساله پس از ثبت نام و شرکت در مرحله آزمون غربالگری، جهت ورود به مراحل انفرادی و گروهی در سطح کشور به رقابت با دانشجویان سایر دانشگاهها می پردازند. در مرحله بعد از غربالگری دانشجویان در گروه های سه نفره تیم بندی می شوند و در مرحله کشوری در دو مرحله گروهی و انفرادی به رقابت می پردازند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: با برگزاری جلسات آموزشی توسط اساتید و توانمندسازی دانشجویان به لحاظ علمی، داوطلبان در هر یک از مراحل این آزمون شرکت می کنند.
در سال جاری جناب دکتر امیر امانی به عنوان استاد راهنمای دانشجویان حیطه کارآفرینی، نظارت و تدریس دانشجویان ثبت نام شده در این حیطه را با برگزاری کارگاههای تخصصی جهت اعضای هیات علمی و دانشجویان، برعهده داشتند.

 

منبع خبر

 


فاقد نظر