معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه در ديدار با قائم مقام برنامه ریزی و نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در بجنورد،توسعه دانشگاه در حوزه فرهنگی دانشجویی را شتابان و فزاینده عنوان كرد.

به گزارش وب دا در نشست دکتر علامه قائم مقام محترم برنامه ریزی و نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با معاون،مدیران و کارکنان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ،دکتر"فریمان ابراهیم زاده"معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اظهار داشت:دانشگاه نوپاست و حدود  ۱۰ سال از تاسیس آن می گذرد و بالطبع مشکلات خاصی در بخش زیرساختی در حوزه هاي فناوری  و عمرانی داریم و این مشکلات فعالیت ها را تا حدودی تحت تاثیر قرار می دهد.
وی تاکید کرد:با اين وجود اين دانشگاه در ۴ سال اخیر رشد فزاینده ای داشته به طور مثال افزايش تخت های بیمارستانی بسيار قابل توجه و بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.
به گفته وی در حوزه های مختلف شاهد توسعه بودیم در حوزه فرهنگی دانشجویی نیز توسعه شتابان و فزاینده است.
وی افزود:در حوزه فرهنگی کانون ها رشد خوبی داشتند؛پیش از این کمتر از ۵ کانون در دانشگاه فعالیت داشتند اما هم اکنون ۱۱ کانون فعال داریم؛ ارزيابي حوزه ستاد صیانت از حقوق شهروندی  نیز ابتدا جزء رتبه های ضعیف بود اما سال گذشته به رتبه خیلی خوب توسط بازرسین خارج از سازمان ارتقاء یافت و رتبه دوم عفاف و حجاب و رتبه ششم صیانت از حقوق شهروندی بین دستگاه ها به اين دانشگاه اختصاص یافت.
به گفته وی در اردوهای دانشجویی نیز رشد داشتیم ،۱۷ نشریه داریم؛کمیته انطباق از سال گذشته فعال شده است و هر سه ماه جلسات آن برگزار می شودورمصوبات خوبی داشته است .
وی افزود:دو تشکل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی داریم،۱۲ انجمن علمی در دانشکده هافعال است و یک شهرداری در یکی از خوابگاه ها داریم.
به گفته وی در حوزه تربیت بدنی مشکلاتی داریم و سرانه به حد استاندارد نرسیده و توسعه کمی انجام شده است .
دكتر ابراهيم زاده تصريح كرد:جزء ده دانشگاه برتر در خصوص تعداد اثر ثبت شده در جشنواره ها هستیم و هزار و سیصد اثر به ثبت رسیده است.
وی تاکید کرد:برگزاری نمازهای جماعت در  تمامی واحد ها انجام شده ،در تمامی المپیاد ها شرکت داشتیم ،شورای صنفی در دانشکده هارو خوابگاه هاتشکیل شده است.
وي تاكيد كرد:با تمام توان و با شتاب در مسير توسعه و تعالي دانشگاه در همه حوزه ها و به ويژه بخش دانشجويي و فرهنگي گام بر ميداريم.


فاقد نظر