فضاي نقد و آزادي بيان در خواسته هاي صنفي دانشجويان دانشگاه وجود دارد و از آن حمايت مي شود .

به گزارش وب دا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت:خدا را سپاس می گوییم که در دانشگاه به برکت نظام جمهوری اسلامی ايران و دولت تدبیر و امید ، فضایی ایجاد شده است که دانشجویان مشارکت خوبی در برنامه های فرهنگی دانشجویی دارند و نقد ها و اعتراضات صنفی را به راحتی بیان می کنند و مشکلات و مسایل در غالب جلسات با نمایندگان تشکل های دانشجویی مطرح می شود.
دکتر"فریمان ابراهیم زاده" با اشاره به تجمع امروز دانشجويان اظهار داشت:اعتراض ایجاد شده از سوی تعدادی از دانشجویان به خاطر کیفیت غذا و برخورد نامناسب برخی کارکنان شرکتی سلف سرويس بوده است.
به گفته وی طی بررسی های انجام شده در خصوص وصعيت غذاي سلف دانشجويي، ۸۵ درصد از کیفیت غذا و برخورد کارکنان سلف رضایت داشته اند و با اين وجود اعتراضات و درخواست هاي مطرح شده پیگیری خواهد شد .
وي تصريح كرد: امروز با احترام به خواسته های صنفی، نمایندگان دانشجويان حضور یافتند و طی یک جلسه مشترک خواسته ها را مطرح کردند که در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.
وی تاکید کرد:دو ماه قبل زمان اتمام فعالیت پیمانکار سابق سلف دانشگاه بود که براي برگزاري مناقصه، تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب نرسید البته مطابق قانون فراخوان مناقصه انجام شده است و در این هفته اقدامات لازم انجام می گیرد.


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر