رياست دانشكده پزشكي در پيامي پياپيش فرارسيدن عيد بندگي را به تمام روزه داران بويژه به اساتيد، دانشجويان و همكاران دانشكده پزشكي تبريك گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

«اللّهُمَّ اَهْلَ الکِبْرِیاء وَالْعَظَمَةِ»

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید          هلال عید در ابروی یار، باید دید

عید فطر، عید برگزیدگان است؛ آنان که یک رمضان به دوست نزدیک تر شده اند، شرط وفا و استقامت در رهِ منزل لیلی را به جا آورده اند و حالا در جشنی که او برپا کرده است، حضور می یابند و از لبخند رضایت او هدیه ها می گیرند.

دلدادگان تکلیف، به پاسداشت فطر، با توشه ای برگرفته از رمضان، به نماز ایستاده اند. این سپیدی که فطر بر آنها عرضه کرده است، حاصل سفره های ساده رمضانی و سحرهای پرطراوت «أبوحمزه» است؛ حاصل طعم لذت بخش گرسنگی و تشنگی در مهمانیِ خدا.

خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی عید برعاشقان مبارکباد

اینجانب عید سعید فطررا که گاه شکفتن گل های صبر و تقوا ، در گلدان جان روزه داران است را به همه مهمانان خوب خدا بویژه به اساتید، دانشجویان و همکاران محترم دانشکده پزشکی به امید قبولی و طاعات و عبادات در این ماه عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از همه شما التماس دعا دارم

دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران

هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران

 


فاقد نظر