به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دفتر منتورینگ دانشجویان پزشکی به منظور ارتقاء مهارت‌های منتورینگ دانشجویان جدیدالورود خود یک کارگاه یک روزه برگزار کرد.

به گفته خانم رجایی، از دانشجویان این دانشکده و دبیر دفتر منتورینگ دانشکده پزشکی، این کارگاه به درخواست این دفتر و توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی معاونت آموزشی و با همکاری دانشکده پزشکی طرح ریزی و برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این کارگاه، آقای دکتر پورحسن متخصص بیماری‌های داخلی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی گروه داخلی دانشگاه البرز، خانم دکتر مقبولی رزیدنت طب فیزیکی از دانشگاه تهران و دکتر تولایی عضو هماهنگ کننده‌ی دفتر منتورینگ تهران، که در زمان دانشجویی بنیان گذاران منتورینگ در دانشکده پزشکی تهران بودند و سالیان متوالی منتورینگ صدها دانشجوی پزشکی ورودی جدید را انجام می دادند و به درخواست دفاتر منتورینگی در سایر دانشگاه‌ها بطور رایگان آموزه‌ها و تجربیات چندساله‌ی خودشان را انتقال میدهند، بعنوان مدرس دعوت گردید بودند.

خانم رجایی از استقبال دانشجویان پزشکی از این کارگاه خبر داد و یادآور شد:  در این کارگاه منتورهای سابق ما که تجربه‌ی ارتباط با منتی را داشتند به نکات مثبت و منفی کار خود آگاه شدند و با بیان مسئله و مشارکت در صحبت‌ها چالش‌های خود را تا حد امکان بر طرف کردند. و دانشجویان استعداد درخشان، المپیادی، پژوهشی، فرهنگی و‌.. که در کارگاه حضور داشتند با مفهموم و کار منتورینگ آشنا شدند و علاقه‌مندی خودشون به عنوان منتور رو اعلام کردند و خواستار همکاری با دفتر منتورینگ شدند.
وی در خاتمه از تمام کسانیکه در برگزاری این کارگاه، دفتر منتورینگ دانشکده پزشکی را حمایت کردند، بویژه از ریاست این دانشکده  و مدیر EDO قدردانی و تشکر نمود.


فاقد نظر