به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در پی خبر شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، ریاست دانشکده پزشکی در پیامی خطاب جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بویژه به اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشکده، این مصیبت را تسلیت گفت.

در پیام دکتر میثم بابایی آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست

با نهایت تأثر و تأسف، شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت. او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام،  این ضایعه دردناک را خدمت جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، به ویژه به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشکده پزشکی بجنورد تسلیت عرض می نمایم.

یقین دارم در پرتوی هدایت مقام عظمای ولایت، راه شهیدان دولت خدمتگزار، همچون راه شهیدان والامقام رجایی و باهنر ادامه خواهد یافت و مردم ایران، با اتکال به الطاف الهی، پرچم این حرم را برافراشته نگاه خواهند داشت.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر