دکتر مولود صفاری راد

دکتر مولود صفاری راد

سمت فعلی :‌ریاست دانشکده پزشکی

تخصص : استادیار غدد درون ریز و متابولیسم (کودکان)

زمان ریاست :‌شروع خدمت :1403

 
شماره تماس دفتر : 05831513001

رزومه علمی و آموزشی(cv)

فرم رضایت سنجی از ریاست دانشکده پزشکی

شرح وظایف:

الف) ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن فضای تعامل بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحدهای مختلف دانشکده.

ب ) ابلاغ و اجرای کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه.

ج ) ایجاد هماهنگی در امور آموزشی و پژوهشی ،اداری و مالی و فرهنگی دانشکده از طریق تعامل با معاونین دانشگاه.

د ) نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی ،پژوهشی و فرهنگی اعضای هیات علمی دانشکده و گزارش منظم به معاون آموزشی دانشگاه.

ه) ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به معاون آموزشی دانشگاه.

و) پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده.

ز) نظارت بر فرایند آموزشی دانشجویان براساس کوریکولوم های ابلاغی و سعی در رفع مشکلات از طریق تعامل با معاون آموزشی دانشگاه.

ح) همکاری و تعامل با دبیرخانه طرح تحول و نوآوری آموزش در جهت سیاست های طرح تحول و ایفای نقش لازم در کارگروههای مربوطه.

دکتر رضا سالاری نیا

دکتر رضا سالاری نیا

سمت فعلی :‌معاون آموزشی مقطع علوم پایه و تحصیلات تکمیلی

تخصص : استادیار،متخصص بیوتکنولوژی پزشکی( زیست فناوری پزشکی)

زمان ریاست :‌شروع خدمت:1402

پست الکترونیک :rezasalarinia@gmail.com

شماره تماس:05831513003

سوابق:

سنوات:7 سال

مدیر آزمایشگاه مرکزی معاونت تحقیقات از سال 97 تاکنون

مسئول EDO دانشکده پزشکی 1398 الی13400

معاون اموزشی علوم پایه و تحصیلات تکمیلی از سال 1403 تا کنون

فرم رضایتمندی از معاونت آموزشی علوم پایه

دکتر زکیه کشاورزی

دکتر زکیه کشاورزی

سمت فعلی :‌دکتر زکیه کشاورزی

تخصص : دکتری تخصص فیزیولوژی انسانی

زمان ریاست :‌شروع خدمت 1402


سمت/ رتبه: استاد
پست الکترونیک: zakieh_keshavarzi@yahoo.com
آدرس محل کار: بجنورد . بلوار خلیج فارس . جاده اسفراین .
 تخته ارکان . پردیس دانشگاه علوم پزشکی . دانشکده پزشکی 
رزومه :مشخصات علمی و آموزشی.pdf

058-31513005   : تلفن تماس

پریسا رزازان

پریسا رزازان

سمت فعلی :‌ارشناس مسئول واحد آموزش دانشکده پزشکی

تخصص : کارشناس پرستاری

زمان ریاست :‌شروع خدمت :1403

شماره تماس:05831513011


شرح وظايف كارشناس مسئول آموزش :

-دبير شوراي آموزشي دانشكده

- نظارت بر عملكرد و شرح وظايف كارشناسان آموزش

- نظارت بر برنامه هاي دوره هاي علوم پايه ، مقدمات بالين، كارآموزي و كارورزي و ... در هر نيمسال ازگروه هاي آموزش وهماهنگي با بيمارستانها و مراكز بهداشت

- نظارت وهماهنگي درانجام امور آموزشي دانشجويان مانند درخواست مرخصي تحصيلي, گواهي اشتغال به تحصيل, تطبيق واحد هاي گذرانده, انصراف از تحصيل, ترك تحصيل, انتقالتغيير رشته, مهمان و... بررسي و كنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان مطابق با آرايش ترمي

- نظارت و كنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان مطابق با آرايش ترمي

- آشنا نمودن دانشجويان جديدالورود با قوانين و مقررات آموزشي با همكاري اساتيد مشاور

- تنظيم و اعلام برنامه امتحانات, برنامه مراقبين و ممتحنين, برگزاري امتحانات و گزارش اجراي امتحانات

- ارائه پيشنهادات در جهت ارتقاء كمي و كيفي شرايط آموزشي به معاونت آموزشي

- همكاري در اعتبار بخشي آموزشي دانشكده

- جمع بندي و تعريف دروس ترم و هماهنگي با اساتيد

- جمع آوري كاركرد اساتيد ( بالين – علوم پايه ) و تحويل به امور هيات علمي

- پاسخگويي به نامه هاي دريافتي و رابط آموزشي دانشكده با ديگر واحد هاي دانشگ

حمیدرضاپیمان

حمیدرضاپیمان

سمت فعلی :‌کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی و مسئول روابط عمومی

تخصص : لیسانس فلسفه و کلام اسلامی

مسئول واحد فرهنگی و امور دانشجويي دانشكده پزشكي

حميدرضاپيمان

كارشناسي فلسفه و كلام اسلامي

پست الکترونیک: h.reza.payman@nkums.ac.ir

058-31513020   : تلفن تماس

فرم نیاز سنجی مسئول واحد


شرح وظايف مسئول  امور فرهنگی و دانشجویی دانشکده

1.    برنامه ريزي در جهت ارتقاء سطح فرهنگ اسلامي و اعتلاي اخلاق و معنويت در محيط دانشگاه
2.    ايجاد بستر مناسب جهت شناسايي رشد و شكوفايي استعدادها و توانايي دانشجويان در زمينه امور فرهنگي،هنري و اجتماعي
3.    برگزاري اردوهاي علمي ،آموزشي،سياحتي ،زيارتي ،همايش هاي فرهنگي و سمينارهاي علمي و نظاير آن
4.    تنظيم برنامه هاي سالانه و پيشنهاد نيازها
5.    تهيه نشريات علمي،فرهنگي و ادبي
6.    برنامه ريزي براي جشن فارغ التحصيلي
7.    ارتقاء ميزان مشاركت و همكاري دانشجويان در سياستگذاري، برنامه ريزي و اجراي فعاليت هاي هنري و اجتماعي
8.    انجام امور مربوطه به تبليغات

9.    نظارت بر حسن انجام امور مربوط به اياب و ذهاب، خوابگاه، وام ها و ساير خدمات رفاهي

10.    اجراي فرآيندهاي مربوط به اخذ وام ضروري و كار دانشجويي
12.    نظارت بر حسن انجام امور مربوط به اياب و ذهاب، خوابگاه، وام ها و ساير خدمات رفاهي
13.    بررسي و رسيدگي به درخواست هاي كانون، نهادها و تشكل هاي دانشجويي
14.    تهيه و نظارت بر امور نشريات، ويژه نامه و پمفلت دانشجويان
15.    برقراري ارتباط مستقيم با معاونت آموزشي و مديريت امور دانشجويي فرهنگي و پيگيري درخواست هاي دانشجويان
16.    وساير امور محوله از سوي مقام مافوق


شرح وظایف روابط عمومی دانشکده پزشکی

  1. تهيه گزارش و عكس و فيلم از مراسم و رويدادهاي مختلف در دانشكده و اطلاع رساني به مخاطبين به روش مناسب  .
  2. انعكاس اخبار و فعاليت هاي دانشكده در كوتاهترين زمان ممكن از طريق سايت دانشگاه و دانشكده
  3. اطلاع رساني سمينارها، جشنواره ها، جلسات و غيره از طريق برد دانشكده
  4. اطلاع رساني فعاليت هاي شاخص دانشكده از طريق رسانه هاي خبري استان
  5. بازتاب فعاليت هاي دانشكده به مسئولين ذي ربط به طرق مقتضي
  6. ايجاد تمهيدات لازم جهت ارتباط بيشتر دانشجويان با مدير يا مديران دستگاه
  7. برگزاري نشست سرپرست و دیگر مسئولین دانشکده با دانشجويان
  8. بررسي ميزان رضايت مندي مراجعين از واحدهاي مختلف از طريق صندوق انتقادات و پیشنهادات

 

 

دکتر سونیا فتحی

دکتر سونیا فتحی

سمت فعلی :‌مسئول دفتر توسعه اموزش پزشکی

تخصص : دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی

رزومه علمی

فرم رضایت سنجی از مسئول واحد

شرح وظایف دفتر توسعه آموزش (EDO)

  1. تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی رشته‌های مختلف دانشکده پزشکی در کمیته برنامه‌ریزی درسی
  2. ارائه مشاوره به معاون آموزشی دانشکده پزشکی برای عملیاتی کردن برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی دانشگاه
  3. نظارت بر ارایه طرح درس و طرح دوره از سوی اساتید گروه‌های آموزشی و ارائه بازخورد به مدیران گروه آموزشی و استاد مربوطه
  4. توانمندسازی و حمایت اعضای هیات علمی برای اجرای برنامه‌های نوآورانه آموزشی با حمایت  EDC
  5. پایش ارزشیابی معرفی و انتشار برنامه‌های نوآورانه در سطح دانشکده پزشکی
  6. نظارت، ارزشیابی و تحلیل آزمون‌های دانشکده پزشکی با همکاری  EDC
  7. فراهم نمودن ساز و کار لازم برای تحقق آموزش مجازی در دانشکده پزشکی با همکاری  EDC
  8. نیاز سنجی آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی و ارائه گزارش به  EDC
  9. توانمندسازی اعضای هیات علمی در حیطه‌های مختلف آموزش علوم پزشکی بر اساس نتایج نیازسنجی و سیاست‌ها و اولویت‌های آموزشی دانشکده پزشکی با مشارکت  EDC
  10. ایجاد کمیته مشورتی دانشجویی در سطح دانشکده
  11. پایش و نظارت بر کیفیت فعالیتهای آموزشی صورت گرفته در گروه‌های آموزشی
  12. ارائه گزارش عملکرد به EDC دانشگاه و معاونین آموزشی دانشکده پزشکی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید