سمت فعلی :ریاست دانشکده پزشکی
تخصص : استادیار غدد درون ریز و متابولیسم (کودکان)
زمان ریاست :شروع خدمت :1403
شرح وظایف:
الف) ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن فضای تعامل بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحدهای مختلف دانشکده.
ب ) ابلاغ و اجرای کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رئیس و معاون آموزشی دانشگاه.
ج ) ایجاد هماهنگی در امور آموزشی و پژوهشی ،اداری و مالی و فرهنگی دانشکده از طریق تعامل با معاونین دانشگاه.
د ) نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی ،پژوهشی و فرهنگی اعضای هیات علمی دانشکده و گزارش منظم به معاون آموزشی دانشگاه.
ه) ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به معاون آموزشی دانشگاه.
و) پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده.
ز) نظارت بر فرایند آموزشی دانشجویان براساس کوریکولوم های ابلاغی و سعی در رفع مشکلات از طریق تعامل با معاون آموزشی دانشگاه.
ح) همکاری و تعامل با دبیرخانه طرح تحول و نوآوری آموزش در جهت سیاست های طرح تحول و ایفای نقش لازم در کارگروههای مربوطه.
سمت فعلی :معاون آموزشی مقطع علوم پایه و تحصیلات تکمیلی
تخصص : استادیار علوم تشریحی
زمان ریاست :شروع خدمت:1403
سمت فعلی :.سرپرست معاونت پژوهشي دانشكده
تخصص : استادیار بیوشیمی بالینی
زمان ریاست :شروع خدمت 1403
058-31513005 : تلفن تماس
شرح وظایف:
-سرپرستي و نظارت بر فعاليت هاي واحد پژوهش و كارشناسان مربوطه
-نظارت بر مراحل ثبت پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها
-انتخاب داوران و نظارت بر انجام داوري پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها
-نظارت و تاييد انجام اصلاحات پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها توسط مجري طرح
-نظارت بر روند تصويب پيش نويس طرح هاي پژوهشي و پايان نامه ها دردانشكده پزشكي
-بازنگري و انتخاب اعضاي شوراي پژوهشي دانشكده (تحت نظر رياست)
-مشاوره مستقيم به دانشجويان، پرسنل و اعضا هيات علمي جهت بهبود نگارش پيش نويس طرح هاي تحقيقاتي و تسهيل مراحل تصويب آنها در دانشكده
-نظارت بر برگزاري جلسات شوراي پژوهشي دانشكده
-نظارت بر برگزاري جلسات و فعاليت هاي پژوهشي گره هاي آموزشي (مانند ژورنال كلاب و ...)
-نظارت بر روند تصويب و ثبت اختراع، فرآيند هاي پژوهشي، تاليف و ترجمه كتاب
سمت فعلی :کارشناس مسئول واحد آموزش دانشکده پزشکی
تخصص : کارشناس پرستاری
زمان ریاست :شروع خدمت :1403
شماره تماس:05831513011
شرح وظايف كارشناس مسئول آموزش :
-دبير شوراي آموزشي دانشكده
- نظارت بر عملكرد و شرح وظايف كارشناسان آموزش
- نظارت بر برنامه هاي دوره هاي علوم پايه ، مقدمات بالين، كارآموزي و كارورزي و ... در هر نيمسال ازگروه هاي آموزش وهماهنگي با بيمارستانها و مراكز بهداشت
- نظارت وهماهنگي درانجام امور آموزشي دانشجويان مانند درخواست مرخصي تحصيلي, گواهي اشتغال به تحصيل, تطبيق واحد هاي گذرانده, انصراف از تحصيل, ترك تحصيل, انتقال, تغيير رشته, مهمان و... بررسي و كنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان مطابق با آرايش ترمي
- نظارت و كنترل واحد هاي گذرانده و باقيمانده دانشجويان مطابق با آرايش ترمي
- آشنا نمودن دانشجويان جديدالورود با قوانين و مقررات آموزشي با همكاري اساتيد مشاور
- تنظيم و اعلام برنامه امتحانات, برنامه مراقبين و ممتحنين, برگزاري امتحانات و گزارش اجراي امتحانات
- ارائه پيشنهادات در جهت ارتقاء كمي و كيفي شرايط آموزشي به معاونت آموزشي
- همكاري در اعتبار بخشي آموزشي دانشكده
- جمع بندي و تعريف دروس ترم و هماهنگي با اساتيد
- جمع آوري كاركرد اساتيد ( بالين – علوم پايه ) و تحويل به امور هيات علمي
- پاسخگويي به نامه هاي دريافتي و رابط آموزشي دانشكده با ديگر واحد هاي دانشگ
سمت فعلی :کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی و مسئول روابط عمومی
تخصص : لیسانس فلسفه و کلام اسلامی
مسئول واحد فرهنگی و امور دانشجويي دانشكده پزشكي
حميدرضاپيمان
كارشناسي فلسفه و كلام اسلامي
پست الکترونیک: h.reza.payman@nkums.ac.ir
058-31513020 : تلفن تماس
شرح وظايف مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشکده
1. برنامه ريزي در جهت ارتقاء سطح فرهنگ اسلامي و اعتلاي اخلاق و معنويت در محيط دانشگاه
2. ايجاد بستر مناسب جهت شناسايي رشد و شكوفايي استعدادها و توانايي دانشجويان در زمينه امور فرهنگي،هنري و اجتماعي
3. برگزاري اردوهاي علمي ،آموزشي،سياحتي ،زيارتي ،همايش هاي فرهنگي و سمينارهاي علمي و نظاير آن
4. تنظيم برنامه هاي سالانه و پيشنهاد نيازها
5. تهيه نشريات علمي،فرهنگي و ادبي
6. برنامه ريزي براي جشن فارغ التحصيلي
7. ارتقاء ميزان مشاركت و همكاري دانشجويان در سياستگذاري، برنامه ريزي و اجراي فعاليت هاي هنري و اجتماعي
8. انجام امور مربوطه به تبليغات
9. نظارت بر حسن انجام امور مربوط به اياب و ذهاب، خوابگاه، وام ها و ساير خدمات رفاهي
10. اجراي فرآيندهاي مربوط به اخذ وام ضروري و كار دانشجويي
12. نظارت بر حسن انجام امور مربوط به اياب و ذهاب، خوابگاه، وام ها و ساير خدمات رفاهي
13. بررسي و رسيدگي به درخواست هاي كانون، نهادها و تشكل هاي دانشجويي
14. تهيه و نظارت بر امور نشريات، ويژه نامه و پمفلت دانشجويان
15. برقراري ارتباط مستقيم با معاونت آموزشي و مديريت امور دانشجويي فرهنگي و پيگيري درخواست هاي دانشجويان
16. وساير امور محوله از سوي مقام مافوق
شرح وظایف روابط عمومی دانشکده پزشکی
سمت فعلی :مسئول دفتر توسعه اموزش پزشکی
تخصص : دکتری تخصصی نانوفناوری پزشکی
استادیار،متخصص بیوتکنولوژی پزشکی( زیست فناوری پزشکی)
پست الکترونیک :rezasalarinia@gmail.com
شماره تماس:05831513003
سوابق:
سنوات:7 سال
مدیر آزمایشگاه مرکزی معاونت تحقیقات از سال 97 تاکنون
مسئول EDO دانشکده پزشکی 1398 الی13400
شرح وظایف دفتر توسعه آموزش (EDO)
-ارائه مشاوره به معاون آموزشي دانشكده پزشكي براي عملياتي كردن برنامه ها و سياست هاي آموزشي دانشگاه
- نظارت بر ارايه طرح درس و طرح دوره از سوي اساتيد گروه هاي آموزشي و ارائه بازخورد به مديران گروه آموزشي و استاد مربوطه
-توانمندسازي و حمايت اعضاي هيات علمي براي اجراي برنامه هاي نوآورانه آموزشي با حمايت EDC
-پايش،ارزشيابي، معرفي و انتشار برنامه هاي نوآورانه در سطح دانشكده پزشكي
-نظارت، ارزشيابي و تحليل آزمون هاي دانشكده پزشكي با همكاري EDC
- فراهم نمودن ساز وكار لازم براي تحقق آموزش مجازي در دانشكده پزشكي با همكاري EDC
-نياز سنجي آموزشي اعضاي هيات علمي دانشكده پزشكي و ارائه گزارش به EDC
-توانمندسازي اعضاي هيات علمي در حيطه هاي مختلف آموزش علوم پزشكي بر اساس نتايج نيازسنجي و سياست ها و اولويت هاي آموزشي دانشكده پزشكي با مشاركت EDC
-ايجاد كميته مشورتي دانشجويي در سطح دانشكده
-پايش و نظارت بر كيفيت فعاليت هاي آموزشي صورت گرفته در گروه هاي آموزشي
-ارائه گزارش عملكرد به EDC دانشگاه و معاونين آموزشي دانشكده پزشكي
سمت فعلی :مسئول امور عمومی
تخصص : کارشناس مدیریت مالی
کارشناس مدیریت مالی
058-31513030 : تلفن تماس
شرح وظایف امور عمومی دانشکده
1- کنترل و نظارت دقیق و مستمر بر کلیه امور اداری، مالی و خدماتی بر اساس قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستور العمل های موجود از طریق هماهنگی بین بخشی مناسب در واحد های تحت پوشش دانشکده و سایر معاونت ها و دانشکده های دانشگاه
2- رسیدگی به امور مربوطه اعم از تهیه و توزیع ملزومات اداری، تجهیزات پزشکی ،آزمایشگاهی در حوزه های مختلف مربوط به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان
3- انجام امور پرسنلی و کارگزینی نظیر صدور مرخصی (پاسهای اداری و شخصی ، ماموریت ها، گواهی اشتغال به کار ، تهیه و تنظیم آمار پرسنلی و تشکیلاتی و امور مربوط به پرسنل تحت سرپرستی
4- مدیریت، برنامه ریزی، نظارت و کنترل امور نقلیه ،تاسیسات و خدمات دانشکده
5- نظارت ، ارزشیابی و حسن انجام کار واحد های زیربط دانشکده شامل امور مالی،کارگزینی، خدمات، خودرویی، انبار ، تاسیسات، (سایت ) و سمعی بصری
6- پیگیری کلیه قرارداد های دانشکده
7- نظارت بر امور ساختمانی و محوطه سازی دانشکده
8- رسیدگی و صدور دستور لازم به برنامه ها و گزارش های دانشکده
9- بستر سازی و پیگیری امور رفاهی ، سیاست های تشویقی و فعالیت های ورزشی مربوطه کارکنان
10- انجام امور محوله که توسط مسئولین مافوق اعلام می گ
سمت فعلی :مسئول حراست
تخصص : کارشناس حسابداری
مدت ریاست :1396
شرح وظایف مسئول واحد:
1. حفاظت از اطلاعات پرسنلی ، اماکن و محیط های تحت پوشش به منظور جلوگیری از هر گونه تهدید و خطرات احتمالی
2. ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به ریاست دانشکده
3. تشکیل پرونده حفاظت پرسنل و ایجاد بایگانی محرمانه مربوطه
4. ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی
5. ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت حفاظت پرسنل
6. اعلام نظر در مورد صلاحیت افراد در خصوص آنان و انتصاب به پست های حساس و همچنین مسافرت های خارج از کشور
7. ایجاد دبیرخانه و بایگانی محرمانه به منظور دریافت، ثبت و صدور کلیه نامه های طبقه بندی شده دستگاه ذیربط
8. نظارت بر کنترل تردد کارکنان و مراجعات به تاسیسات و اماکن طبقه بندی شده
9. شناسایی عناصر متعدد و تلاش در جهت رشد و ایفای آنان در محیط
10. کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در محیط
11. انجام ماموریت های محوله از سوی مراجع ذیصلاح